WIIIH!

Hejsan!

Nu sitter jag vid min egna dator, wiiih! Allt funkar och går bra. Tack Andreas för hjälpen, jättesnällt verkligen. Skulle lägga in bilderna från skivorna men aah då går det inte att klippa ut bilderna, vill inte mixtra med det där själv. Men alla bilder finns och det är väl det viktigaste. Får fixa det där nån annan gång. Jahapp jobbat 9 timmar idag, puuh! Vaknade typ 4-5 gånger inatt av massa oväsen, haha som tex en granne som inte kommer in i lägenheten. Och några idioter började slåss utanför mitt fönster vid 3 inatt, kul... men men får väl tänka på att det är helg och att alla inte ska upp kl 05.45. Jag har nog också skrikit nån fredag.

Jobb imorgon igen. Delad tur, 7-12 och sen 16-21. Är helt slut i kroppen, blir nog sova efter sommarkrysset ;) Nej nu ska jag bara ta det lugnt. Hoppas ni har en sjukt bra helg!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0