2 utbildningar på en dag

Hejsan!

Nu är jag hemma och är slut, hur ska det bli när jag börjar jobba? HAHA! Började kl 9 idag med brandutbildning, som tur är så har jag och Nathalie pratat ihop oss och valt samma tid på utbildningarna. Så från 9-11.15 hade vi brandutbildning, segt men det va intressant. Efter brandutbildningen så gick jag och Nathalie och åt på ställer som ligger i Kvarnen, MUMS! Köpte en räksallad. Snacka om att jag hade beslutsångest. Sen efter maten så kom jag få att Mc flurry kostade 10 kr på MC så vi gick dit och tog en sån. GOTT!

Vid halv ett så gick vi bort mot Nathalie för hennes mamma skulle köra oss till nästa utbildning, TimePool. Gick rätt snabbt så jag hann med halv tre bussen hem, plus att kolla lite i antikaffären. WOHOOO ska dit imorgon med Emelie och kolla om man hittar nåt till lägenheten.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0