Ändrade planer!

Hejsan!

När jag satt och sminkade mig och skulle med bussen om ca en timma tidigare idag så fick jag sms av Emelie, det stod "Vi åker till Örebro" Så vi åkte till Örebro istället. Skönt eftersom dom hämtade upp mig på vägen. Har haft en riktigt mysig dag faktiskt. Fast jag är en sån som kommer igång att shoppa och hitta saker när jag köpt första plagget och idag så hittade jag mitt första plagg tup innan vi skulle åka, ATTANS! Fast hittade ett as SÖTT typ linne men det fanns bara i M så det va för stort och visst det kanske skulle kunna gå att fixa men den kostade 250:- så det kändes lite dyrt för ett förstort linne.

HAHA eftersom jag har så sjuka vänner så fick jag gå ifrån bordet vi åt vid ett tag för att Fia fick ideen att kasta gurka på ett par moppekillar som satt nedanför oss. Guuud sånt tycker jag är pinsamt. Jag sa "jag går och hämtar servetter" en liten ursäkt för att kunna rymma där ifrån, men då ropar typ Fia "Men jag har massa servetter här" USCH! Pinsamma brudar men jag älskar dom ändå.

Nu är jag i alla fall hemma och ska vara det hela kvällen. Några tjejer i klassen skulle iväg till en sommarstuga som någon kille från energi hade men jag kände mig inte taggad. Laddar inför imorgon istället ;)

Nej nu ska ni få se vad jag fick med hem.

PussPuss

/Fiia


jättesöt klänning, vet inte riktigt när jag ska ha den men men :D


Testade dom aldrig, hoppas jag får i arslet i dom ^^


Älskar den :) As snyggt till hög kjol eller byxor!


Kände att jag behövde köpa mig ett eget bälte, dom andra jag har
är mammas ^^

Kommentarer
Postat av: Danne

Fick arslet plats?? Hoppas, dom var fina ;)

2010-06-09 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0