Blod, kyla och tårar!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, eller har varit det ett tag men aah. Det va jättetrevligt på middagen. Jag kan berätta vad min titel för inlägget står för. Blod= Asså mitt kött som vi åt idag på middagen, visst det va gott men när jag skar i det så kom det ut blod, hmm lite väl rött. Kyla= Vet att det ska stå svett egentligen men asså jag höll på att frysa ihjäl! USCH! Tårar= Våran mentor hade skrivit ner några ord till oss elever i 3cd, guud jag blir så rörd av sånt. Kommer sakna det mesta med den skolan faktiskt, även fast det varit mycket skit men det är en mysig skola.

Nu sitter jag här hemma i min lugn och ro och fixar med saker som jag borde gjort för längesen. Men men jag är alltid ute i sista sekund.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0