cykling!

Hejsan!

Det va jättemysigt hemma hos våran mentor (Barbro) igår :) Det va många som kom och det va kul tyckte jag. Började tyvärr känna mig sjuk men stannade tills dom andra åkte. Tog halv 10 bussen hem och somnade skapligt. SKÖNT! Idag mår jag mycket bättre och nu taggar jag inför cykling med klassen. Vi ska cykla från Katrineholm till Lyttersta som är en badplats utanför Vingåker. hmm! Inte allt sugen men men. As skööööööönt väder ju!

Efter det ska jag in till stan och där blir det FEEEEEEEEST! Lägger in bilder från igår nån gång när jag har tid för det blev endel bilder.

PussPuss

/Fiia


Har inga sandaler eller nåt så jag får ha tygskor, FRÄSCHT NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0