Dålig tjej!

Hejsan!

Asså usch va dålig jag har varit på att uppdatera. Men har i alla fall börjat min inskolning på Furuliden, det går bra men mycket att tänka på. SHIIT! Just nu är det nästan för mycket att tänka på har jätte ont i mage för det. Idag är jag ledig men imorgon blir det ett 7-16 pass, KILL ME. Men men sen är jag ledidig ända från torsdag till tisdag. Snart midsommar också och det är nog första ggn jag har nåt planerat, eller aah hoppas att det blir som man tänkt.

Igår fyllde min kära vän Simone 19 år. Gammal tjej! Neeh men jag mötte upp Emelie när hon slutat jobba, vi skulle gått och hämta ut mina p-piller eftersom jag ätit upp mina nu och gjorde vi det? NEJ! Jag glömde det totalt. Men men vi gick i alla fall till sultans och köpte en rosa liten bakelse med ett ljus på och gav henne. Awww! Saknar mina änglar så mycket!!

Nej nu ska jag sminka mig, klä på mig och hoppa upp på min lila cykel och åka till apoteket och hämta up mina piller.

PussPuss

/Fiia


Jag och Simone på nyår. Gillar inte bilden på mig men Simone är
jättefin, som vanligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0