Det händer grejer!

Hejsan!

Jaa vad ska man skriva? Midsommar igår, KANON KUL! Va kul att va på en hemmafest för en gång skull. Trevligt och roligt folk det gillas. Vid halv 6 somnade jag, PUUUH! Gick uppp typ vid 11 sen hjälpte jag till och städa, lite. HAHA! Tyckte killarna kunde ta det där eftersom det va dom som skräpat ner mest. MOAHHA! Åkte hem med 15.18 bussen ch hoppade av vid mamma eftersom jag tog cykeln igår och lämnade den hos lilla mammi.

När jag kom hem så fixade jag lite pyttipanna, FYFAAN va hungrig jag var. Ni vet när man väntat för länge med att äta sen när man väl äter blir man illamående, EUUUW! Jaah ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog va med Anna och Emelie eller nåt. Men man bor tyvärr i Vingåker, Baggetorp och Katrineholm... Men men vi kommer nog på nåt. Det löser sig.

På torsdag flyttar jag, SJUKT! Har inte fattat det än och har inte packat nåt heller, HAHA!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0