Fan va bra dag!

Heeejsan!

Idag har det verkligen varit en superbra dag. Gick upp kl 9 och började packa ihop inför trippen till Djulö med Lina och Simone. Skulle hämta lina vid 10 men pappa va tvungen att kolla oljan innan jag åkte, tur va väl det eftersom det va jättelite olja kvar. Då fick vi fylla på det. 10.10 kollade jag på klockan och då va jag på väg ifrån min gata. Efter jag hämtat Lina så drog vi till ICA för att köpa en varsin macka, men fanns ing. DÅLIGT!! Men lina köpte i alla fall kokosolja. Öhm sen åkte vi till konsum och skulle kolla om det fanns mackor när, men fanns bara äckliga. Så vi drog till stan. När vi kom fram så stod lilla Simone och väntade på oss, aww! Sen gick vi och la oss, tyvärr va det typ halvmolningt näär vi kom men det klarnade upp sedan.

Runt 12 stekte solen som tuuusan. Vid kavrt i fyra så drog vi och åkte till ICA nära och köpte lite saker, sen kilade vi hem till Simone och hämtade lite mer saker och tog med Emelie och åkte till ett berg och satte oss och drig igång grillen. Fett mysigt! Jättemat. Tack Simone <3

Runt 6 nån gång så åkte vi hemåt mot Simone och hämtade Emelies mormors cykel och mosade in i min bil, HAHA! Så vi åkte med cykeln där bak och körde den genom typ hela Katrineholm. Men det gick ju det med. Sen åkte vi i alla fall hemåt. Lämade av Emelie i Baggetorp och sen lämnade jag av Lina hemma hos sig. Gjorde bort mig lite när jag åkte hemåt men det är hemligt, HAHHA! Är helt slut i kroppen asså.

PussPuss

/Fiia


Haha syns inte så bra, men har fått lite färg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0