Gott med glass!

Tjooo!

Skolan va rätt mysig idag. Först gick Lena och Barbro igenom vad vi ska göra denna vecka, efter det så städade vi skåp och korgar, Blev osäker ifall jag hade alla böcker men det hade jag. YEEEY! Efter rasten så kom dom med glass och strössel, MUMS! Självklart råkar jag välta ut strösslet på bordet, det va bara Fia som såg som tur va, men ser får Emelie syn på allt strössel på bordet och typ skriker "Men va gör ni?" HAHAH! Men Fia och jag satt mer varsin sked och åt upp strösslet.

Ska snart in till stan igen för sen ska jag, Fia och Emelie åka till Norrköping och shoppa lite ;) LOVE IT! Fia kör eftersom det bara är hon som har körkort, MOHAHA! Hoppas jag hittar nåt jag blir kär i.

PussPuss

/Fiia


Ni och Ny ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0