Hahah sjukt!

Hejsan!

Vi hade ju klassfest hos Johanna igår, sjukt mysigt! TACK och grattis på 19 årsdagen. Det blev väldigt mycket skratt och dricka. Tyvärr drog några till krogen men vi fortsatte festandet och hade det mysigt. Jag somnade typ vid aah vet inte när, typ 2 kanske. Kul att folk tar kort på mig när jag sover, fyfaaan jag ser verkligen förjävlig ut när ja sover, HAHAH! På morgonen va det bara påt igen ^^ Vi drack upp det vi hade kvar typ, hahahah kul!

I skolan va det filmfestival, rätt kul men min stol va trasig som jag satt på så den lutade framåt massa. OBEHAGLIGT! Jag och Fia tänkte gå på toa för vi va JÄTTE Kissnödiga men neeeeh det fick vi inte för rektorn, TÖNTIGT! Fick sitta där och nästan kissa på mig. Alex belv utkastad för att han va så full, HAHAH! Så jävla kul. Jaa sen va det bara skola och träning på studentsången. Och jaa nu sitter jag här hemma färdigfixad inför kvällen. Vi ska ha lärarmiddag på statt. Wiiih! Får använda min rosa fina klänning jag köpte. Älskar den.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0