Hemma igen!

Heeej!

Guud jag har haft det så kul med dessa brudar i stugan. Orkar inte skriva peis vad vi gjorde men första dagen drog vi in till själva Eksjö och handlade mat och sånt och efter det åt vi pizza, inte så värst god men vi va svinhungriga. Sen åkte vi hem och packade upp allt och myste med chips och så. Fredag fömiddagen så kollade vi på mysteriet på greveholm och moraträsk. Senare så satte vi igång grillen och fixade fläskfilé kroketter och pommes med lite annat smått och gott till. Sen började vi förfesta lite och sen åkte vi in till krogen. Utanför krogen träffade vi på 2 jättegulliga tjejer som bjöd med oss på fest. Men vi satt på krogen en stund och mös. Sen gick vi med tjejerna till festen. Haha och ja vad ska man säga? En skum fest men det va faktikt roligt. Älskar att träffa folk.

När vi börja känna oss klara där så ringde vi taxi. Vid halv 3 kom tokarna på att sätta på moraträsk, så till halv 4 stod mupparna och dansa till moraträsk, jag va också med men jag va trött i benen så jag satt och gjorde rörelserna. Lördagen va en slappdag. Vi kollade på Victorias och Daniels bröllop och grillade hamburgare. Senare blev jag och Anna sugna på att gå ut, eller i alla fall hitta på nåt annat än att kolla på när Victoria äter tårta, HAHA! Men dom andra va trötta så dom stannade hemma. Jag fixade skjuss av en som jag träffade på fredagen, så vi åkte in till eksjö på lördagen också. Va kul att komma ut lite. När vi kom hem igen så pratade jag och Anna lite sen somnade hon på dirren. HAHA SÖT! Jag smsade lite sen somnae jag med. Jag har nte sovit så skönt på länge.

Idag va det upp kl 9 och börja packa ihop och städa. Det gick fort och bra så vi va klara till ca halv 11. Sen drog vi iväg. På vägen hem så stannade vi vid smultronstället och åt glass, MUMS det va svingott men lite dyrt. Aja semester. Sen lämnade vi av alla Katrineholmare och sen Emelie, Stina åkte med mig till Vingåker för hon skulle med sina föräldrar på nåt i Högsjö, KANON. Asså tack brudar för dom här dagarna, så jävla mysigt och kul vi har haft. Det får vi göra om någon gång och jag hoppas på lite bättre väder.
Har tyvärr inga bilder men jag ska ta några från Stina och Johanna när dom lägger in dom.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0