Hemma!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, eller har vart hemma ett bra tag. Introduktionen gick bra, kände typ alla som va med så det va bra. Kan säga att i sommar ska jag JOBBA! Fick mitt schema idag. Kanon för jag behöver pengar. Är lite nervös för att allt är så nytt och nu ska man liksom JOBBA och inte ha praktik. SKUMT! Nåt som är tråkigt är att jag inte kommer kunna träffa Johanna i sommar eftersom jag är typ max ledig 2 dagar i rad, BUHUUU! Men vi har kanske andra planer till hösten. Ajaa har i alla fall fått in en jäkla massa information i skallen idag, herregud. Kommer sova gott inatt. Ska försöööööka ta en liten promenad.

Men nu ska jag göra annat.

PussPuss

/Fiia


15 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0