KÖRKORT!

Heeeeeeeeej bloggfan!

Asså denna dag är sjuuuk! Bästa och finaste vädret, mina P-piller som tidigare kostat 160 spänn typ har kommit med i ungdomsrabatten och kostar nu 25 kronor, WOHOO! Sen in och ha uppskrivning och KLARA det, Fyfaaan det är så skönt. ÄNTLIGEN KÖRKORT! Har längtat som fan efter denna dag men har inte fattat än.

Vid halv 6 hämtade jag upp Lina så drog vi till Lyttersta och la oss på filtar och mös. Har saknat mitt lilla nystan så mycket, HAHAH! Sen ringde pappa och sa att jag skulle hem, så vi åkte hemåt. Och fick en jäääääkligt bra present av mamma och pappa men det är hemligt och nej det är inte en bil.

Jaah sen åkte Lina och jag vidare, fast lite svårt att komma på vart man ska åka när man bor i Vingåker HAH. Men men efter ett tag kom vi på att dra till viala. Mysigt med solnedgång och blankt vatten. Sen åkte vi hemåt, jag lämnade av Lina och jag åkte hem till mitt bo. Fast jag ville åka mera.

Nej idag är det Onsdag och det betyder STÄDDAG, fytusan! Men men det ser ut som fan här.

PussPuss

/Fiia


Nu kan vi kasta skyltfan åt helvete ;) MOHAHA för jag har körkort, nanana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0