Ojdå!

Hejsan!

Aah just nu är jag dålig på att skriva i bloggen. Har liksom annat för mig heeela tiden. Kom hem från skolan nyss, eller 2:orna hade Cabareé om oss 3:or, HAHHAHA! Ofta dom spelade mig. Ajaa Julia Grill spelade mig när kag råkadse trampa i hundbajs, Klockrent även fast jag inte gjorde riktigt så. Ajaa på bussen hem va jag så kissnödig så jag höll på att börja gråta. Så jag ringde pappa och bad honom hämta mig för jag kunde knappt gå. Guuuuuuud det skönaste jag varit med om!

16.40 går bussen till stan sen ska vi vidare hem till Johanna och klä flaket. Guud nu är det nära! FYFAAN. Det känns så bra men samtidgt sorgligt och liksom va ska jag göra sen? Visst jag har ett sommarjobb men sen då? Aldrig mer skola. Helt sjukt! Nu är jag hungrig som ett as, hoppas vi ska äta nåt snart, tyckte pappa prata om pizza, MUMS!

Juste vid 8 imorse så gick jag på Challes och Johannas skolavslutning. Båda slutar ju 9:an, aww. Dom va så fina och när man tänker tillbaka så herregud va stora dom har blivit. Såg även snygging 94:an, höll på att dö! MUMS PÅ HONOM! Asså nu slutar Fredrik (låtsasbror) 6:an, Challe och Johanna 9:an och jag 3:an. Ska liksom ut i vuxenlivet nu. Hjälp jag är lite rädd.

Skapligt trött jag är! Ska nog ta av mig studentmössan och ta en liten tupplur.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0