Puuh vilken dag!

Hejssan!

Började kl 7 imorse, hjälp vad mina ögon sved. Hämtade upp Emelie i Baggetorp och läppte av na vid station, sen va det typ bara gasen i botten till Furuliden. Helt klart en förmiddag tempo. Jobbade delad tur idag så jag jobbade först från 7-12 och sedan va jag ledig från 12-16. Under dom 4 timmarna så gick jag med Simone på stan och shoppade grejer till lägenheten. Hittade massa fina saker, AWW! Hade ju ett profft till hjälp också. Tänk att hon snart bott hemifrån i 2 år. Tiden går! Åt i alla fall på Venesia, fan va gott det va! Åt typ en hel kycklingtallrik minus några pommes och kycklingbitar som Simone och Emelie smakade. HAHA! Sen åkte EMelie hem och jag och Simone drog upp mot Ö&B.

Hittade massa saker där med. Guudarns va kul det va att handla saker. Sen va det bara tillaka till jobbet igen. Trött men va ju bara 3 timmar kvar innan jag slutade. kl 19 gick jag till bilen och brummade hem. Skööönt! MIna fötter ömmar faktiskt lite. Imorgon jobbar jag 12-19. Nej nu ska jag göra nåt annat.

Orkade inte packa ur allt och ta kort på det :)

PussPuss

/Fiia










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0