Rädd och lite ledsen!

Hejsan!

Här sitter en liten Fiia med klump i halsen och tårar som bränner bakom ögonen. Imorgon hämtar jag nyckeln till mitt egna hem, jag ska alltså ta hand om mi helt ensam nu. Känns inte som jag är redo än. Kommer sakna mina små familjer. Kvällarna hos mamma när vi satt uppe och åt chips och snackade skit, kommer sakna dagarna hos pappa med gos med systrarna. Guuud hur ska detta bli? Kommer sakna ihjäl mig efter dom små liven här, mina 2 små änglar! Dom måste sova hos mig nån gång, guud! Har ju köpt glas till dom som dom ska få dricka ur när dom hälsar på. Hur kunde det bli såhär? Har nästan lite ångest över att flytta hemifrån.

Hoppas på att mina föräldrar kommer och hälsar på rätt ofta <3 För jag kommer sakna dom nåt så grymt! Neej nu sitter jag här med blöta kinder. Måste försöka tänka på annat.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0