Så jävla KUL!

Hejsaaan!

Igår började jag och Emelie snacka lite lätt om att åka till våran sommarstuga i småland. Så vi pratade med några som vi visste skulle va lediga och dom va på, eller aah Anna va i alla fall på dom andra 2 skulle fundera på det. Nu fick jag reda på att Johanna skulle med så nu ska vi bara försöka få med Stina, det skulle va så JÄVLA KUL!!! Det här är mitt sommarlov, från idag till söndag så det skulle va så kul om man hittade på nåt under den tiden. Tänk ett par sköna brudar vid sommarstugan i Småland :D<3

Nu ska jag fixa mig för ska snart in till stan och gå till arbetsförmedlingen, vet inte vad jag ska säga och så men det löser sig väl. Sen ska jag och Emelie gå till möbelmagasinet. WIIIH vilken mysdag.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: ida

söt blogg du har :)

2010-06-16 @ 13:57:32
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0