Seg dag!

Hejsan!

Som sagt jag hatar Söndagar, visst den här har vart rätt skön eftersom man fått vilat upp sig lite efter dessa fulla dagar. Va på slottet med småsytsrarna och Fia förut, det va mysigt även fast det mest va gamlingar där. Träffade på min kära mamma och hans man, skönt att få kramas lite med dom.

Just nu känner jag mig så jäääävla ledsen på allt, men försöker se framåt och se studenten komma närmare även fast jag kommer gråta ihjäl mig. Kommer sakna min klass nåt så sjukt! Men jag hoppas att dom får det bästa och har ett otroligt jävla bra liv för det är dom värda, allihoppa! Sen finns det ju vissa personer utanför klassen som man hoppas får det sämre! FYFAAN FÖR ER!

Nej nu ska jag fan ta på mig skorna och ta en promenad!

PussPuss

/Fiia


Johanna, Nathalie och Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0