Skakiga ben!

Hejsan!

Jag hade glömt stänga av mitt alarm så det ringde halv sex imorse, JIPPIE! Böjade liksom 12 idag. Så jag stallde om klockan på 9. Vid kl tio så åte jag till posten och skulle hämta mitt körkort som kommit, men jaa självklart så stängde dom 10 och öppnade igen vid 14, BUHUU! Jobbade ju till 19 idag. vVa bara att vända om med bilen och dra vidare, aaaaah och jippie såklart är bommarna nere. Aja väl hemma så böjade jag packa inför dagen och värna på lite mat.

Halv 12 åkte jag förbi macken och tankade i en skvätt sen vidare mot stan. Va inte alls sugen på at jobba men blev bättre när man kom in i det. Jag är helt sluuuut nu. När jag va på väg hem så kollade jag i backspegeln och ser polisbilen bakom mig, lagom skakis man blev. HAHHA! Hade u inte gjort nåt olagligt men blev as nervös och skaka som fan. Tänkte va smart och svänga av en annan väg för att slippa ha som bakom mig men jaaaaaaaa sälvklart ska dom åt samma håll. Men tog och svängde av vid ett annat ställe och då slapp jag dom. USCH!

Dom ringde och sa att jag kunde komma och hämta nyckeln idag också. Men ska hämta den imorgon efter jobbet. HIHI! Ska ta med min kära mor. Ska bli mysigt. Och på fredag ska jag och Emelie åka till IKEA, MYSIGT! Hoppas jag hittar massa fint, men det gör jag säkert MOHHAHA!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0