Skola... eller?

Hejsan!

Asså aah skolan idag va seg, vet inte om man kan kalla det att man är i skolan känns mer som man är på ettt ställe. Fick reda på mitt betyg i psykologi :D Ända ämnet jag tyckt varit kul, VG WOHOO! Asså jag är skiiiit glad när jag får ett VG kollar man tillbaka på hur mina betyg såg ut på högstadiet låg jag på IG-G hade ALDRIG nåt VG inte ens i närheten. Öhm efter skolan gick jag o Emelie lite på stan för att fördriva tiden, träffade på Fia också. Sen blev det bussen hem.

Nu sitter jag här, invirad i ett lakan HAHA! Vi ska ha klassfest ikväll met "togatema" ^^ Älskar temafester! Vi ska även grilla så jag måste leta fram något stackars djur i frysen, MOHAHA!

PussPuss

/Fiia


Min toga outfit ;)


Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0