Solen skiner!

Hejssan!

Mysig kväll igår hos Alex. Grillning och skratt, älskar klassen! Tyvärr va vi inte så många men det va mysigt ändå. Tack Alex för vi fick va hos dig. Senare vvid typ 11 så åkte vi in till stan och satt inne på lilla, det sög att va på lilla när man va nykter. Jag längtade bara tills bussen skulle gå. När jag sen kom hem så somnade jag typ direkt, tyvärr finns det för många idioter som håller på och ringer på natten och är jävligt omogna! Men va fan ska man göra? Synd om dom bara som inte har nåt liv.

Idag är det fett fint väder men jag tråkar ihjäl av att sola, inte min grej. Ska till scorett sen tror jag och kolla efter några sandaler eller ballerinaskor för jag har inget sånt.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0