Student 2010!

Hejsan!

Jaa nu är det över. Som man har längtat till att skolan ska ta slut och att man ska slippa denna skit, och ja nu är det slut och vad händer? Joo man får nästan lite ångest. Nästan som en rädsla för att bli ensam och inte ha någon bredvid sig. Som att alla vänner försvinner. Idag ligger jag här i sängen på mage och kollar igenom alla bilder från igår och tv:n låter i bakrunden.

Dagen igår är verkligen ett minne för livet. Orkar inte skriva om allt men det va verkligen blandat med skratt och gråt, mest skratt. Grät faktiskt inte så mycket som jag trodde att jag skulle, det jobbigaste va att läsa upp mitt tal jag hade på frukosten i skolan. Jag stor där och läste mina rader jag kastat ihop kvällen innan studenten och ser att några börjar gråta, då fick jag världens klump i halsen och insåg att några av dessa personer kommer jag aldrig få träffa igen.

Efter vi åkt flak som va det roligaste jag gjort så åkte jag hem och fika hemma hos mamma med lite trevligt folk. Fick jättefina saker, TACK SÅ MYCKET! Nisse hade beställt en underbart fin tårta, den såg ut som en studentmössa, GILLA! Sedan åkte jag vidade hem till pappa där det va lite annat folk och en stund senare så kom mamma och nisse dit också, MYSIGT SOM FAAN! Inte ofta man har mamma och pappa på samma ställe. Fick fina saker där med, TACK! Runt 8 åkte jag in till stan och förfestade hos en klasskompis med klassen, helt jävla underbart. Sen drog vi till safiren och det va väl mindre kul. Man har nog förstora förväntningar. Men aah så tråkigt va det väl inte men det va så himla mycket folk och dte va toookvarmt! Och ute spöregnade det.

Det bästa av allt va nog när man kom hem och la sig i sängen. Somnade DIREKT!

PussPuss

/Fiia






Champangefrukost hos Stina Karlsson <3














Fia Ni och Fia Ny
















hungrig tjej xD





























'












Stina och Emelie hade gjort världens gulligaste grej, dom hade samlat
bilder och filmer och visade upp för klassen <3


Ettorna sjöng för oss




Rektorn


Aww och lärarna sjöng för oss


Barbro (min mentor) Lena (D:s mentor) Robert (AB:s mentor)


Jag och Acosta






Moster Malin och Mamma :D Söt jag va va?








Min lila/rosa cykel, den har starkare färg i vekligheten





Tack för alla fina saker jag fått och allt sällskap. Tack 3cd för tiden med er
kommer sakna er nåt så grymt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0