Tack som fan!

HejsaaaaaaN!


Jaaah den där jävla cyklingen igår kunde ta sig i röven! Man tvingar inte nån att va kvar fast man inte vill, men jag tackar dig för min förkylning nu, IDIOT! Ajaa när jag kom hem hade jag typ mindre än en timma på mig att fixa mig innan bussen gick. Tillslut såg jag ut som en pudel, kanon Fiia precis så jag ville se ut. Men men det va bara att springa till bussen. När jag stod där vid hållplatsen så kom jag på att jag glömde min studentmössa, så jag ringde pappa och han kom blixtsnabbt med min mössa, TAACK <3

När jag kom in till stan så gick jag till Annas bakgård där de flesta mupparna i klassen va. Asså det är så pinsamt att va nykter när man ser att dom andra är fulla, fyfaaan asså! Haha. Men men lite senare så kom några och förstörde så vi gick vidare till stadsparken och satte oss där och drack lite. Jag och Petra fastnade hos ett par små söta flickor. Vi satt där och snacka om skolan, pojkvänner och sex HAHAHA! sen kom vi på att det det va min lillasysters kompisar. HAHA roliga tjejer ju. Så jag bjöd hem dom till min sen när jag flyttat till stan.

Sen drog vi vidare till lilla, med det sög så vi gick till Harrys. Där va det ös men jag är inte så mycket för att dansa när det är miljoner folk så man knappt kan röra sig. Hittade 3 söta killar där som va så trevliga. Men aah tappade bort dom sen hittade jag dom när jag skulle hem. TRÄLIGT! Jag skulle ha sovit hos Stina först för jag inte hade nån som kunde köra hem mig. Men sen träffade jag killen som jobbar på salambo (pizzeria) och han sa att han kunde köra hem mig och Emelie. Skönt att sova i sin säng.

Idag är det fett fint väder! Så jag ska försöka sola lite.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0