1 timma!

Heysan!

Tog en promenad på en timma förut, SKÖÖÖNT! Men gjorde bort mig som vanligt denna gången också, jag går och mimar till musiken i lurarna när folk går förbi xD Åhh dumma mig! Jag skäms som tusan när jag gör det, folk måste ju undra vad jag är för nån crazy typ. Aja! Tänka äta nån frukt eller nåt sen in i duschen sen kolla lite på psykologin, men känner jag mig rätt kommer jag inte alls kolla på nån psykologi :/ HATAR DET HÄÄÄR, det är alldeles för mycket saker som händer på samma gång nu asså!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker du är sjukt duktig som är ute och går hela tiden, vart hittar du motivationen? :)

2010-03-17 @ 22:29:52
Postat av: Danne

Det gör inget! Är lite sött när man möter nån som är helt inne i musiken :)

2010-03-18 @ 06:59:38
Postat av: Sofia

Emma: Haha vill man något väldigt mycket så är det inte så jobbigt :) Det är skönt att få lite egentid att tänka.



Danne: HAhaha det är inte söt ^^

2010-03-18 @ 10:27:53
URL: http://nybergsofia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag brukar också mima och göra bort mig... det har hänt att folk har skrattat för att jag spelar "luft-trummor", tro mig du är inte värst! Haha, men det finns ju större problems ;)

2010-03-20 @ 08:55:28
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0