Baby baby :)

Tjaaa :)

Har ont i kroppen :( Buhuu! Min nacke och rygg känns heelt blää! Sen har jag skit ont i halsen. Har precis ätit frukost, MUMS! Sitter och kollar på vakna med the voice, dom pratar om hål i tänderna, fräscht! NOT!!

Snart ska jag ta bussen till stan sen ska jag köra om rondellen xD ÅHH! Men nu ska ju Martin med, MOHAHHA! Kul ju. När vi kommit tillbaka så ska jag plugga sen ska jag gå på stan och köpa nån bh, jag vill ha en buister :) Hittade en på lindex förra veckan som jag gillade, ska nog testa den igen :D Eller om jag hittat nån annan snygg. Vi får se om jag kommer hem med någon ;)

PussPuss

/Fiia


Det va denna jag testade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0