Drömmar ;)

Goddag :)

Gårdagens kväll va jätte mysig :D Simone tyckte min klädstil va häftig, WIIH. Men när Emelie och Fia kom så hade jag på mig en långärmad hela kvällen ^^ Nej men det va trevligt, verkligen en såndär softarkväll. Tack girls <3 Vid halv 1 så gick Fia, jag och Emelie ut på stan och kollade läget. Fia och Emelie ville inte in någonstans :/ Jag som ville in till lilla, det va ju massa folk men jag ville inte in dit själv ^^ Så vi gick vidare till venesia och satt där med Jossie och Ludde, sen kom Jacob också xD Kul att träffa männiksor man inte träffat på länge. Sen gick vi till nattbussen.

När jag kom hem så somnade jag typ DIREKT! Fyfaasiken va trött jag va. Har drömt konstiga men trevliga drömmar inatt :D IHH! Vaknade vid 10 och vid kvart över 10 gick jag ner till pappi sen fixa jag frukost. Och nu sitter jag här. Ska nog ta en promenad faktiskt, BEHÖVS!!! Min syster kommer sen också :D ÅHH saknat henne<3

PussPuss

/Fiia


Cool bild va ;) HAHH! Jag tyckte det i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0