En kanon bra dag!

Hejsan!

Guud vad denna dag har varit bra :D Fia och jag åkte tidigare idag och övningskörde lite inne i stan, och det gick bra. Sen när jag kom till skolan så va det dags för prov, och det gick bra. Sen gick jag på stan med Fia Ni och vi hade jätte mysigt :) Sen hittade vi 100 kr och då gick vi och fikade för dom, WIIH! Vi hade jätte mysigt och satt och kommenterade folk som gick förbi utanför hembagarns. Sen så gick Fia till körskolan och jag gick till min körskola, och det gick bra där :D Skulle ta 15.50 bussen hem, men när jag kommer till sation så ser jag bussen åka preciiis, buhuu men men jag gick och kollade hur mycket pengar jag hade på kortet och aah visst det va väl helt okej, får pengar på onsdag så jag har lite kvar tills dess.

När jag väl kom hem så va maten klar :) Mums! Och aah nu sitter jag här, och tiden går som tusan! Ska nog klä på mig och ta en promenad strax.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0