En promenad!

Hejsan!

Tog en promenad förut på en timma :D Skönt som tusan. Tråkigt bara att jag inte tål kyla så bra, får typ som nässelutslag :/ Kliar som tusan! När jag kom hem så stod det mat på spisen. Men va inte alls hungrig så jag åt inte så mycke. Sen kom min syster (Maria) och satte sig och prata med mig och då brast det :( Jag orkar inte med det här längre! Jag har sån stor press på mig att ajgs ka klara och fixa så mycket. Jag ska fixa körkortet, fixa skolan och hitta ett jobb SAMTIDIGT :'( Jag ORKAR snart INTE mera! Men nu har Maria och hennes kompis i alla fall ålt hem.

Får se vad denna dag bjuder på. Måste plugga nånting och få iväg ett CV.

Juste tänkte svara på en kommentar: Jag är 162 cm lång ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0