HJÄLP!

Heeejsan!

Jag överlevde natten :) Men vaknade inatt/imorse av att det lät som att hemtelefonen ringde bara en signal :O LÄSKIGT! Men tror inte det va så, sen fick jag för mig att det kanske va brandlarmet men neeh. låg vaken en stund sen kollade jag på klockan 05.42, blää.  Men somnade om sen i alla fall :) Drömde att pappa och jag skulle utomlands med Emelie och Lille (Emelies pappa) vi skulle till Davids hus i spanien (en gammal klasskompis från högstadiet) Emelie va i alla fall sit irriterad för hon skulle sätta dit tandställning dagen innan vi skulle till spanien xD HAHAH hon va skiit arg. Aja sen ringde alarmet, TYPISKT Emelie som va så rolig ^^

Så nu har jag fixat mig och allt :) Blir skapligt irriterad när jag kollar ut ur fönstret bara! FAAAAN jävla snö!!!! HATAR DEN! Nu räcker det. Ajaa nu ska jag fixa det sista här och se så jag har med allt.

PussPuss

/Fiia


Dagens outfit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0