Igår :D

Hejsaan!

Gud jag hade en kanonkväll igår :) Först va vi hos kasunic och förfestade sedan drog vi till statt och dansaloss :D Det va verkligen jättekul!!!!! men sen gick Fia och jag till lilla och skulle kolla läget. Väldiigt lungt där vill jag lova xD Men jag kände att det blev för mycket folk på statt och jag fick nästan svårt att andas där inne så jag stannade på lilla :) Fia gick tillbaka efter en stund. 5 minuter innan bussen skulle gå så drog jag till bussen och Alex sällskapade mig dit :) Bussen hem va skiiit kul xD Höll på att garva ihjäl mig åt Emelie, SÖTUNGE! När jag kom hem så tryckte jag i mig 2 mackor sen somnade jag ^^

En mycket trevlig kväll i alla fall <3

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0