Jag är jag!

Hejsan!

Jag vet att vissa tycker att jag är hmm va ska man säga speciell, men bara för det ska man inte hålla sitt jag inom sig även fast folk stör sig på än. Jag tror faktiskt att jag har en annan Fiia inuti mig, en Fiia som inte kommer fram för att hon inte vågar. Hon är mest rädd för att bli oaccepterad, eller rädd för att folk ska ge henne sneda blickar. Jag tror att den Fiia jag har inom mig helst vill visa vilken stil hon har, asså till klädsel för hennes personlighet visar hon nog rätt bra, visst lite kanske hon håller inne. Men jag hoppas att Fiian inuti mig visar sin egen stil mer till våren :D

Usch nu har jag ätit och har jätteont i magen :/

PussPuss

/Fiia


Haha jag skiter i 
om ni kommenterar
en massa skit!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Snygg, snygg, snygg!

2010-03-23 @ 21:04:30
Postat av: moa

snyggaste tjejen i stan! :D heja fiiiaa i vår <3

2010-03-23 @ 21:23:43
URL: http://moajosefina.devote.se
Postat av: Danne

Man blir nyfiken på hur den Fia vill klä sig, för den Fia som brukar vara på bilderna har ju bra klädsel!

2010-03-24 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0