Kräftan säger, mjauuu!

Tjabba tjena hallå ;)

Sitter här med benen under täcket och läpparna svider xD Har nämligen ätit kräftor, MUMS!
Dagen har varit helt okej i skolan, Emelie och jag skulle göra en uppgift i omvårdnad men vi fattde inte frågan så vi softade mest ^^ Men sen så förklarade Lena och vi fattade som tusan xD På studieverkstaden så hann jag nästan klart med APU-uppgiften :D SKÖNT! Efter skolan skulle jag gå och plugga men gick inge vidare eftersom det av proppat med folk, så jag gick till H&M och testade bh:ar och bikinis, HATAR BIKINISAR! Passar ju inte i nån! Ajaa hittade en jätte skön bh men min snålhet smyger fram så jag hänger tillbakat. Lina kom till H&M också så vi sällskapade. När jag hade hängt tillbaka hb:n så gick vi på presentvandring, gick väl inget vidare men det ska nog lösa sig ;) Linas boyfriend fyller 20 på söndag :D Alltid lika svårt att köpa preseneter till killar, tycker synd om dig Lina ^^

På bussen hem så slocknade båda Lina och jag lite snabbt ^^ Skönt men man slappnar liksom inte riktigt av. Va jättesugen på att lägga mig och slumra in i ca 30 minuter när jag kom hem men jag stod emot ;) Satt och prata med vänner istället :D Tog faktsikt en liten promenad när jag kände mig som tröttast. Duktigt va? ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0