Lite av 2003

Tjaa!

Idag har det varit en bra dag, vi hade avslutning för sandbäcksbarnen som kommit till oss varje onsdag i 4 veckor, så nu hoppas jag dom har lärt sig något om kroppen. Efter skolan stacka jag, Emelie och Fia ner till stan, där satte vi oss och fikade och sen kom Kjell. Denna dag va lika rolig på stan som alla andra. MOHHA!

När jag kom hem så ringde jag ett ställe där jag sökt jobb och skulle kolla lite när man fick reda på om man får jobb där eller inte, men det hade varit runt 150 som sökt och dom hade inte börjat kollat igenom allt än så det skulle ta några veckor, SUCK! Jaah sen har jag bara tagit det lugnt här. Har lite musik på tv, ÄLSKART!

Hahha gick in på Facebook och såg några hmm roliga bilder, HAHAH! Så tänkte dela med mig av dom. Varsågod här kommer lite foton av mig och Lina från 2003.

PussPuss

/Fiia


Charlie, Mattias (Nisse) och Jag


HAHA Jag!


Jag och Lina Tyllström ;)


Jag ;) Och jag har min egna hårfärg där! Typ som nu jue.


Lina Tyllström <3


Asså kolla på honom <3 Så himla sööööt!


Snygga!


<3<3

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ni är såå fina allihop!

2010-04-01 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0