Munktröja <3

Hejsaan!

Långt inne i min garderob hängde min gråa munktröja :D Längesen jag använde den, men jag tycker jag ser ännu tjockare ut med den xD Äsch hade den på idag, skit skönt! + att jag blivit smalare nu sedan jag köpte den så det kändes bra :) Vid halv 3 kanske så åkte vi till farfar :) Aww han är så gullig men han hör knappt och ser typ inget :/ Men det känns bra att man varit där och hälsat i alla fall.

När vi skulle hem så åkte jag med Fia och Lovisa till ICA och hjälpte till och handla :) Myspys! När jag kom hem så gjorde jag lite mat och nu har Nenne, Jonas och dom två små vildingarna kommit hit och hälsar på :D Jätte längesen jag träffade Nenne och Bubu, Sen har jag ju aldrig träffat Jonas och hans dotter så det va ju kul :D Men jag kan säga shiit vilket liv det är i vårat hus nu ^^

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :) Men ha en bra dag!

PussPuss

/Fiia




MYYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0