OJSAN!

Tjaa!

Idag har jag varit vääääääldigt dålig på att blogga asså, sorry! Men men imorse så ringde jag dom där två samtalen och det gick väl sisådär. Sen åkte jag in till stan och gick på skolbio, den va väl också sisådär. Sen gick vi tillbaka till skolan där inget blev gjort, HAHA! Men men efter skolan så drog jag och Fia ut på stan och inhandlade de saker vi ska ha på torsdag. HEMLLLIGT! Och så hann jag med att gå och hämta ut mina p-piller också. Sen tog jag 15.50 bussen hem. Och hemma stod far och gjorde pannkakor, MUMS!

Och jaah nyss kom jag in från en timmas promenad. Skönt som tusan! Senare så ska jag ringa Johanna i Ystad, KUUL! Vi har nog mycket att babbla om.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Da

slitet fult hår på den bilden !

2010-03-30 @ 21:59:41
Postat av: Sofia

Vilken tur att du inte är jag då! För du har säkert så jävla snyggt hår...

2010-03-31 @ 15:16:40
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0