Orkar snart inte mer :(

Hejsan!

Denna dag har varit lugn men rätt jobbig. Har bara tänk på dom dåliga sakerna idag, allt dålig som har med mitt liv att göra, Jag vet nu låter jag jätte tragisk men just nu känns allt kasst! Fick i alla fall klart en psykologi uppgift i skolan och sen har jag bara typ slappat, som alla andra ^^ Men tyvärr så blev det lite för mycket skämt som gjorde att hela jag brast. Asså guuud jag får panik av mina tankar och känslor :( Vet inte vart jag ska ta vägen eller vem jag ska ta vägen till. Finns det inte slut?!

Aja sitter och gör en annan psykologi uppgift nu som kan göra att man får högre betyg, HOPPAS! Nej ikväll blir det en långpromenad igen för det behövs!! Finns mycke fett kvar som ska bort!!!

PussPuss

/Fiia


Hon är snyggt smal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0