Osocial xD

Hejsan!

Va hos Alex igår :) Hade världens huvudvärk och va sjukt trött så jag va väldigt osocial. Men vi kolla på tv och på nån äckelfilm, helt psykad! Fast jag halvsov typ hela tiden. Sen när det va 10 minuter kvar tills bussen skulle gå så drog jag mig upp ur sängen. Men det va skönt att komma ut och få frisk luft. Det va typ inga på bussen så det va skiit skönt :D Sen när jag kom hem va jag jätte pigg fast hade fortfarande ont i huvet ;/ Somnade typ vid 4, kunde verkligen inte somna med den där värken i skallen!

Idag har jag varit väldigt slö :P Men har kollat lite jobb på Monster.se och aah sen har det inte hänt så mycket mer. Ska väl ta en promenad sen :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0