PROSIT!

Hejsaaan!

Jag hade en jätte trevlig kväll igår men mycket skratt och folk man tycker om :) Kände att jag verkligen behövde det för att kunna tänka på nåt annat! Finns för mycket jobbiga tankar i min skalle just nu. Men men skit i det tråkiga nu! :) Kvällen bjöd på tackos, skratt, film, kort, ännu mer skratt charader (stavning) Och aaaaah mycket mer :D Fast har typ inte sovit alls mycket inatt, för jag tål ju inte djur så jag har haft astma typ hela natten ^^ Men jag dog inte.

Kom hem vid kvart i 12 idag :) Skönt som tusan! Så jag kramade om mammi och prata lite sen så har jag hämtat kläder och allt sånt hemma hos pappa :D Men nu är frågan, VAD SKA JAG GÖRA IDAG?! Vill ABSOLUT INTE sitta hemma!!!! Nån som vill va med mig? xD

PussPuss

/Fiia




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0