Puuh jag kan andas ut!

Tjaaa!

Herregud min morgon va hysterikst irriterande. Det började med att jag vaknade, hmm konstigt?! Nej men asså jag av seg som fan, låg kvar i sängen i 5 miuter, sen upp och klä på sig. Sen kom jag på att jag ville ha tofs och va tvungen att platta håret för mitt hår va jätte lockigt. När jag nästan va klar så va klockan 07.03 WOHOO stressigt! Så det blev eld i baken på mig och stressade som tusan.

När klockan va 07.35 så gick jag ut till bussen eller rättare sagt sprang. Jag frös om min hand som jag inte höll min påse med plugg i så jag stoppade den i fickan där mitt läppglans och nyckel ska ligga, MeeeeeeN det är bara läppglanset som ligger där :O PANIK! Får springa tillbaka för jag ska va hemma själv inatt för Nisse är på nån jobbgrej och mamma också så ingen kommer hem idag. Men Nisse va kvar hemma när jag gick, så jag sprang in och kastade runt med lakana när min jacka hade legat och letade överallt men hittade den inte, då kom Nisse med en extranyckel och denna gång sprang jag verkligen xD SHIIT! Jag såg bussen komma men det va en bit kvar till hållplatsen så jag satte fart på klackarna och hann med bussen :D PUUH!

Hade skit ont i magen på bussen för jag gillar inte när saker försvinner sådär :( Men men jag hann med stadsbussen så jag slapp gå i alla fall. Skolan va väl okej idag, fast lång. Men jag klarade mig. Efter skolan gick jag en liten sväng på stan med Lina och Emelie <3 Lina köpte en grej sen gick vi till gottoteket och köpte en varsin klubba :) Jag som aldrig äter klubba, men det va gott.

När jag kom hem började jag att took leta efter nyckeln igen men hittade den inte :/ Men så kände jag i fickan igen men asså varför skulle den ha hoppat dit liksom, har kännt där 1000 ggr. Men sen kom jag på att det kaanske finns nåt hål i fickan, och såklart gjorde det det xD PUUH där låg nyckeln + 27 kr ;) Så nu kan jag andas ut.

Har tagit på mig dom mysigaste och behagligaste kläderna jag hittade och ska snart fixa mat :) Ska bli skönt att va ensam faktiskt.

PussPuss

/Fiia


SKÖÖNT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig med <3

2010-03-11 @ 19:53:46
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0