Så JÄVLA bra!

Hejsan!

Vid 4 ringde pappa och fråka om jag kunde följa med honom och Challe till örebro och kolla på ett gymnasium. Först sa jag neej, men sen tänkte jag att jag ville följa med för Challes skull och pappas men mest challes skull då.Så jag tog med några havreflarn som jag bakade och så åkte vi dit. Först kände jag neeeej ska jag sitta här i timmar, men asså shiiiiit vilken underbar skola! Skulle lätt gå om 3 år (inte riktigt me nästan). Jga hoppas challe kommer in där! Han kommer nog stormtrivas i såfall.

Men nu är jag hemma och sitter med maten bredvid mig :) Ska se om jag får liv i mamma och bjuda henne på ett litet havreflarn.

PussPuss

/Fiia


Syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0