Saker jag velat gjort för längesen :)

Hejsan :)

Guud vad jag vill mycket :) Jag vill köpa bruna linser, har jag velat läääänge men nu när min lillasyster har bruna linser så vill jag det ännu mera :D Hon är jättefin i det! Men känns som det är lite fel sak att lägga pengar på. Sen vill jag ta hål i naveln, men det känns också som att det är fel sak att lägga pengar på sen är jag rädd för att det ska göra ont ^^ + att jag vill ha platt mage när jag har hål i naveln, så ah jag kommer nog aldrig ta hål i naveln. BUHU!

PussPuss

/Fiia






Kommentarer
Postat av: Danne

Tror din mage skulle bli väldigt fin med ett litet smycke!! Den är platt nog ;)

2010-03-22 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0