Sol <3

Hejsan!

Hade en trevlig kväll igår :) Fast jag va jätte trött så jag va helt borta nästan ^^ Jag och Dennis kollade på melodifestivalen och sen nån film som inte va min typ av film xD Men men. Vid typ lite över 12 så körde han hem mig :) Aww snällt. Sen typ innan viala så hoppar det ut en hare och jag SKRIIIIKER och han tvärnitar ^^ Han blev mest rädd för att jag skrek så vi stannade på en busshållsplats för han behövde ta luft xD STACKARN! Aja sen åkte vi vidare. Det va såååå skönt att lägga sig i sängen, Somnade direkt!

Vaknsde vid 8 av agtt mina systrar sprang in i mitt rum, men dom vände direkt. Sen ringde alarmet vid kl 10. Gick ner och åt frukost, aah och det blev ju inte lika trevligt som jag trodde. Men skitsamma. Nu ska jag fan ta en promenad och skita i annat folk en stund!!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Emma

vem är dennis? är det din kille? :) jätterolig blogg förövrigt!

2010-03-16 @ 17:27:29
Postat av: Sofia

Hahah nej Dennis är inte min kille :) Bara en kompis. Taack så mycket, vad glad jag blir :D

2010-03-16 @ 18:31:43
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: Emma

Det var så lite så, keep up the good work :) Har du någon bild på er?

2010-03-16 @ 18:39:18
Postat av: Sofia

Aww :) Neej jag har tyvärr inte det.

2010-03-16 @ 20:04:32
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0