STUDENTMÖSSAN!

Heeey!

Skolan har varit väldigt hmm tråkig idag. Först hade vi barnen från sandbäcken och vi skulle berätta om hjärtat, TRÅKIGT! Sen så sa Stina att studentmössorna hade kommit så alla la sitt intresse på dom :D WOHOOOO! Sen va det samhällskunskap och det sög! Jag gjorde inte ett skit på den lektionen, kunde verkligen inte jobba! Men men. Sen så slutade vi typ vid 2 och åkte med halv 3 bussen hem. Skönt! Men direkt när jag kom hem så og jag faktiskt fram pluggböckerna och satte mig och läste, sen somnade jag tjugo minuter med huvudet i boken, men det behövdes! Nu har jag ingen huvudvärk längre + att jag inte är lika trött :D Har väl inte kommit så super långt med pluggandet men jag har börjat :) Nu ska jag bara försöka fatta en fråga som är seg ^^

Promenad ikväll är ett MÅSTE!

PussPuss

/Fiia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0