Ta fram hatten, Ohh yes!

Tjaa!

Kollar på Hollywoodfruar, och det är jag nog inte ensam om. Pavi eller vad hon heter höll på att testa hattar och nu blev jag jätte sugen på att använda min hatt, men ska nog vänta tills det blir mer vår. Haha sen så är det ju så att Pavi bor i Hollywood och jag bor i Vingåker liksom, går inte att ha på sig vad man vill, samma sak i Katrineholm. Men vi får se om jag vågar sticka ut, jag har ju sagt att jag ska försöka ändra stil till våren.

PussPuss

/Fiia



Min hatt ser inte ut såhär :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att det är svårt, men våga sticka ut! om du gillar nånting så skit i vad andra kanske tycker och ha på dig vad du vill. folk kanske inte tycker det är din "stil" men om du har på dig det så är det ju du och då borde det bli din stil...? go for it.

2010-03-29 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0