Tjejkväll i stan!

Hejsan!

Va i skolan idag, finns inget mer att skirva :) Efter skolan så fick jag, petra och lina pka med hanna hem (linas syster) Fast först drog vi till willys och handla godis, mums! Sen kom jag hem och åt lite, sen fråga pappa om jag skulle ha några saker hemifrån mammi, och det skulle jag ju ;) Så jag fick övningsköra lite :) När jag hämtat sakerna så åkte pappa och jag en liten tur i bilen ^^ Sen kom jag hem och packade upp alla mina kläder och saker.

Jag hade ju som nyårslöfte att jag skulle ändra stil ^^ Hmm vet inte hur det gått, men aah ikväll ska vi i alla fall hem till simone på myskväll med godis och film :D Men kände att jag ville ta på mig något annorlunda ^^ Kommer säkert inte mina älskade vänner tycka är snyggt men men. Vet att Emelie kommer säga "ska du på fest eller?" xD Men då får hon väl säga så. Man kan ju tyvärr inte ha på sig vad man vill i dessa små hålor, då måste man flytta till sthlm i så fall :(

Nej nu ska jag sminka mig och fixa håret.

PussPuss

/Fiia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0