Twins

Hejsan!

Denna dag har varit helt okej förutom körlektionen :( Fan va dålig jag va! Allt bara åhhhhhhhhhh! Men tror det kan va för att jag har mycker i skallen just nu :(. Ajaa efter skolan så drog Fia och jag och fixa en grej ;) Gick bra. Sen drog vi ner på stan en sväg och sen in på Donken. Eftersom jag missade maten i skolan pga körlektionen så va jag skit hungrig :D Men Fia och jag satte oss och åt där, SKIT MYSIGT! Sen efter vi ätit så bjöd Fia mig på en paj, aww! Sen blev det bussen hem, tusan va trött jag va verkligen ^^ Huvet typ ville dunka in i sätet framför men det ville inte min hjärna. Aja ^^ Nu är jag hemma i alla fall, mätt och belåten. Och nu kom mammi hem också.

PussPuss

/Fiia


Måndag                                        Tisdag

Kommentarer
Postat av: Ni

Det va jätte mys =) tack för en trevlig eftermiddag min blonda tvilling =)

2010-03-23 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0