Vart finns du?

Hejsan!

Guud vilken seg dag, men ändå skön :) Nu började blåsningen, WIHUU! Sen blir det nog sova tidigt!

Jag sitter verkligen och funderar på att jag inte tror att jag kommer hitta den rätta. Jag vet jag är bara 18 (snart 19) men ändå man har ju sina funderingar. Jag har alltid sån otur så det skulle inte förvåna mig om jag inte hittar min stora kärlek. Jag drömmer om att hitta den där kärleken som man ser på filmer, ni vet allt är så fint och man tappar liksom bort omvärlden. Finns det på riktigt eller är det bara en önskan? Fast jag tror att jag inte kommer hitta någon här omkring asså, jag får nog ta mig ut och leta. Jag hoppas jag hittar honom neråt någonstans eller hittar nån som vill flytta neråt.

Nej nog på mina funderingar :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: a.l

jag bor neråt just nu ;)

2010-03-22 @ 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0