Vilken helg :D

Heeeeeeej!

Guud vilken bra helg jag har haft :D Den har liksom varit heelt lagom.

Fredag: Skolan va helt okej! Men skit samma. Efter skolan så åkte jag hem till pappa och börja typ fixa mig direkt :) Ville testa ha nåt annorlunda, och det hade jag. På bussen träffade jag Lina och sen kom Emelie på. När vi kom in till stan så kom Simone sen väntade vi på bussen till Valla. Det blev verkligen en kanonkväll hemma hos Fia! Det va superkul. Vi spelade förfestspelet, åt pizza och hade masssa kul! Sen drog vi in till krogen och satt där och skrattade och hade kul! Träffade mycket roligt folk. Sen blev det nattbussen hem och somnade dikrekt!

Lördag: Satt på ett årsmöte eller va det va, är inte så insatt. Men men satt där i 4 timmar i alla fall, inte så kul men vad gör man inte för dom man älskar? Sen så ringde Kjell och vi snackade lite sen kom vi fram till att vi skulle hitta på nåt :) När jag kom hem så skulle Johanna på en födelsedagsfest med Hollywood-tema och jag fick sminka henne och fixa henne hår, snacka om kul, fast det tog typ 2 timmar. 

Sen kom Kjell till mig typ efter 6. Vi kollade typ på tv (jag somnade typ 1000 ggr) sen så köpte vi kebabrulle, MUMS! Sen typ så köpe vi godis och moffade, fast han åt bara dom godaste ^^ Så jag tog godispåsen ifrån honom :) Sen tog vi nattbussen, orkade inte gå ända hem till pappa och jag fick åka gratis (vi va hemma hos mamma först). En kanonkväll helt enkelt!

Söndag: Vaknade kl 10 av alarmet, så klädde jag på mig och satte igång datan. Haha kollade på klockan och såg att det stod 11.19, Jag visste ju att jag skulle ställa fram klockan men glömde det. Men men! Idag blir det nog att ta en promenad och aah göra nåt.

PussPuss

/Fiia


Fredages outfit


Lovisa tog en bild på mig :)



Har tyvärr inga bilder från kvällen, men ska se om jag kan få några
bilder från Simone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0