Weeeey!

heeey!

Visst blev jag besviken förut men pappi kom hem med en påse från skopunkten och där i låg mina pumps jag har beställt ;) AS SNYGGA! Mycket snyggare i verkligheten, meeen dom va väldigt tighta :/ Dom satt verkligen precis. Ska man behålla dom eller skicka tillbaka dom? Alla storlekar är slutsålda typ. Tror jag ska behålla dom, ska försöka töja ut dom lite :D Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det rondellkörning, AS NERVÖS :( Hoppas det går bra. Jag är nästan lite som Nasse i Nalle Puh, väldigt rädd och nervös speciellt för saker jag aldrig gjort förr.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Malin

Prova med våta, varma strumpor att gå ut dem med! Ett gammalt råd fr. min mormor som jobbade på skofabrik i sin ungdom:o) Kan funka! Kram

2010-03-05 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0