Wiih jag är gla :)

Hejsan!

Rondellkörningen gick kanon :D Ingen punka today! När vi kom hem från rondellen så satte jag mig på körskolan och pluggade lite, gick åt skogen :( Men men bara att fortsätta kämpa. Men rummet va fullt, jag hade huvudvärk och magen kurrade så mycket att han bredvid skrattade åt mig, PINSAMT! Men efter att det gått så dåligt så gick jag en sväng på stan, skulle till Lindex och testa buistern en gång till, och jag föll :D Va tvungen att ha den. Sen testade jag typ en tubbh eller vad man ska säga, och den va skit snygg på, men vet inte vad jag ska ha den till, under en kavaj kanske ;) Ajaa snygga va dom i alla fall och det va inte farligt dyrt. Sen gick jag in på hm och testade ett linne som Lina och jag såg igår, Men den va skiiiiiiit ful på :/ Helkonstig modell asså!

Sen kollade jag på klockan och såg att min buss gick om 4 minuter xD SPRIIIING! Men jag hann ;) Med solen i ögonen och elementet på max på bussen så somnade jag in en stund med lugna favoriter i öronen. MYS! Och nu är jag hemma och har precis ätit, EFTERLÄNGTAT! Ska nog tammetusan byta om och ta en proemnad :D

PussPuss

/Fiia

MUMS!


Kommentarer
Postat av: angelica

vad kostar den blåa? :)

2010-03-11 @ 15:54:54
URL: http://aangeliicar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0